جارو شارژی آب و خاک شیائومی Xiaomi Dreame H11 Max

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

جارو شارژی آب و خاک شیائومی Xiaomi Dreame H11 Max

جارو شارژی آب و خاک شیائومی Xiaomi Dreame H11 Max

جارو شارژی شیائومیجارو در حالت کاملا باز حدود 112 سانتی متر و در حالت تاشو 73 سانتی متر خرید جاروشارژی شیائومی مدل W10 است. فیلتر های بهداشتی در جاروشارژی مایر و در همه ی جارو برقی و جارو شارژی های جدید مشهود است. و نمی توان بدون فیلتر های بهداشتی جارو ها را تصور کرد. فیلتر بهداشتی به کار رفته در این جارو یکی از بهترین ها میباشد که تا تقریبا 100 درصد آلودگی ها را از بین می برد. و مسلما در صورت فقدان این قسمت مهم از جارو به درستی کار نمی کند و عواقبی را برای موتور هم به همراه دارد. از این جاروشارژی می توانید در دو حالت تاشو (دستی) و یا در حالت باز (عصایی) استفاده کرد. بعضی از جارو ها فقط به صورت دستی می باشند. که خیلی کاربردی نیستند و از طرف دیگری بعضی از جاروشارژی ها دسته بلند میباشند که مسلما باز هم خیلی کاربردی نیستند. ولی جاروشارژی مایر مدل 13000 در دو حالت دستی و بلند میتوانید استفاده کنید. جارو شارژی مایر ساخت کجاست؟ جارو شارژی مایر و تمام محصولات مایر ساخت کشور آلمان هستند که در کشور چین منتاژ میشوند. کیفیت محصولات مایر عالی هست که از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

 

جاروشارژییک سیستم نسبتاً ساده که نیازی به جدا کردن برخی قطعات ندارید. از نظر عملکرد، جاروشارژی شیائومی G10 با بهترین برندهای این عرصه درحال رقابت است. موتور دیجیتال با کمک 12 سیکلون با داشتن قدرت بسیار بالا اجازه می دهد تا هر سطحی را در بار اول تمیز کند. شما می توانید برای کارهای روزمره خود از حالت استاندارد استفاده کنید. جاروشارژی شیائومی ادعا می کند که در حالت Eco حدود 60 دقیقه، در حالت توربو 10 دقیقه و در حالت خودکار بسته به سطوح و شرایط استفاده مدت زمان بین 30 تا 40 دقیقه را ارائه می دهد. شارژ کامل باتری 2.5 ساعت طول می کشد که دو ساعت کمتر از رقیبش، Dyson V11 است. وزن مجموعه موتور و مخزن کمتر از 1.7 کیلوگرم است و با لوله کششی و برس چند سطحی از 2.5 کیلوگرم بیشتر نمی شود. این کار استفاده از جاروشارژی را بسیار آسان می کند، مخصوصاً زمانی که باید یک طبقه را جا به جا کنید یا آن را حمل کنید. آیا جاروشارژی شیائومی ارزش خرید دارد؟ جاروشارژی Mi G10 شیائومی عملکرد بهتری نسبت به سری های قبلی خود دارد. صفحه نمایش HD TFT دید عالی و نشانه های ابزاری را در استفاده روزانه از جمله مقدار باقی مانده مخزن را نشان می دهد. حالت خودکار به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از تمام شدن باتری به تمیز کردن خانه خود بپردازید. دستگاهی است که قدرت و چرخش برس را با توجه به سطوح و کثیفی خودکار تنظیم می کند. قیمت این جاروشارژی 299.99 یورو می باشد. کیفیت، قیمت و میزان عملکرد این دستگاه برای بسیاری از رقبا کمی دشوار است. اگر برای خرید و یا تعمیر جاروشارژی شیائومی خود سوالی دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

قابل توجه ترین جارو شارژی

جاروشارژیدر میان انواع متنوع وسایل نظافت، همیشه این سوال ذهن ما را درگیر خود میکند که بالاخره جاروشارژی بخریم یا جاروبرقی ؟ اگر مقایسه جاروشارژی و جاروبرقی در شرایط خرید، یکی از دغدغههای ذهنی شماست، در این مقاله با ما در وبلاگ آچارباز همراه شوید تا به یک نتیجهگیری کلی در این رابطه برسیم. در مقاله «جاروبرقی بهتر است یا جاروشارژی» ما جاروشارژی و برقی را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد و به پرسشهایی از قبیل «چه فضاهایی مناسب برای استفاده از جاروبرقی است؟ » یا «چه فضاهایی مناسب برای استفاده از جاروشارژی است؟ » و چندین پرسش دیگر، پاسخ خواهیم داد. پس همراه ما باشید. آچارباز یک تیم از متخصصان خبره برای تعمیر انواع وسایل برقی خانگی دارد. اگر نیاز به تعمیر جاروبرقی یا تعمیر جارو شارژی دارید، میتوانید روی ما حساب کنید. چه فضا هایی مناسب برای استفاده از جاروبرقی است؟ چه فضا هایی مناسب برای استفاده از جاروشارژی میباشد؟

ده و نیم بسیار ساده چیزها می توانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف جارو شارژی

جارو شارژیمقرون به صرفه بودن قیمت: در مقایسه با جاروبرقی، قیمت جارو شارژی مناسبتر است. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که براساس برند تولیدکننده جارو شارژی، قیمتهای مختلفی نیز برای آن درنظر گرفته میشود. معایب جارو شارژی چیست؟ کم بودن ظرفیت دستگاه: محفظه جارو شارژی کوچک بوده و برای نظافت سریع مناسب است و به همین دلیل بعد از تمیز کردن باید سریع آن را خالی کنید. نیاز به شارژ شدن دارد: علاوه بر اینکه شارژی بودن جارو یک مزیت به حساب میآید، اما گاهی به عیب تبدیل میشود. اگر برنامهریزی درستی نداشته باشید، ممکن است در حین تمیز کردن شارژ جارو تمام شود و دیگر نتوانید ادامه نظافت را انجام دهید. به طول عمر باتری وابسته است: اگر در هنگام خرید جارو شارژی به طول عمرو کیفیت باتری توجه نکنید، ممکن است باتری به سرعت خراب شود و دیگر نتوانید از جارو شارژی استفاده کنید. جارو شارژی دسته بلند: اگر میخواهید کف زمین را جارو بکشید، میتوانید مدل دستهدار را تهیه کنید.

  • باتری غیر قابل تعویض
  • جنس سازنده: ABS و مقاوم در برابر خراش
  • میزان جریان هوا: 960 لیتر در دقیقه
  • قدرت موتور: 1800 وات
  • قابلیت شارژ با کابل USB-C

جارو شارژیشما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروشارژی شیائومی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و قیمت جارو شیائومی G11 دیگر کاربران بپردازید. کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروشارژی شیائومی صرفه جویی کنید. 1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروشارژی شیائومی تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید. 2. برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید. 3. بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود. تعمیرکار جاروشارژی شیائومی ظرف کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و تعمیرات در محل حضور پیدا می کند. 4. بعد از اتمام خدمات تعمیر جارو شارژی شیائومی به شما فاکتور رسمی و ضمانتنامه تقدیم می گردد. 5. در نهایت از شما بابت رضایتمندی از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروشارژی شیائومی نظرسنجی می شود.

  1. مسدود شدن فیلتر
  2. ابعاد: ارتفاع * عرض * طول (میلی متر ): ۷۳ * ۷۶ * ۳۳۶
  3. بلک اند دکر
  4. حالت طولانی مدت: 90 دقیقه
  5. نوع اتصال به منبع تغذیه: بیسیم , باسیم
  6. برای نظافت روزانه سرامیک ها، مخصوصا آشپزخانه عالیه
  7. طیف قیمت جارو شارژی
  8. قابلیت جابهجایی و حمل در سفر

جاروشارژیجاروشارژی، یک محصول با طراحی زیبا و کاربردی است که از توان مکش بالا و قیمت مناسبی در مقایسه با قابلیتهايش بهره میبرد. همچنین برای مواقعی که استفاده از جاروبرقی وقت زیادی می گیرد بسیار کاربردی است. جاروشارژی می تواند به راحتی مانند یک جاروبرقی پر سرعت مکان های مورد نظر شما را تمیز کند. جاروشارژی ها معمولا در نوع دستی، ایستاده و دو کاره (ایستاده و دستی) می باشند. جاروشارژی را می توان با توجه به بی سیم بودن آن، در خانه و گاراژ بکار برد. جاروشارژی قدرت مکش قابل توجهی دارد؛ به طوری که بر سطح فرش، پارکت، سرامیک و کف چوبی بسیار عالی عمل میکند و باعث میشود کل خانه با یک بار جارو کردن، کاملا تمیز شود. از جاروشارژی همچنین می توان در خانه جهت تمیز کردن و دسترسی به مکان های دشوار مانند صفحه کلید کامپیوتر، فواصل داخل مبلمان و غیره استفاده کرد. باتری جاروشارژی ها اغلبNIMH یا Li-Ion می باشد.

جاروشارژیفیلیپس در حقیقت یک شرکت هلندی و چند ملیتی است و جزو معروف ترین برند ها در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی می باشد که پیش تر مقالاتی با عنوان های جاروبرقی فیلیپس ،تلویزیون فیلپس ساخت کجاست و… نیز نوشته ایم . حال در این جا قصد داریم تا جارو شارژی فیلیپس که جزو محبوب ترین ها محصولات آن می باشد را برررسی کنیم . پس از بررسی بهترین جاروشارژی ها چون جاروشارژی پارس خزر و جاروشارژی مایر می خواهیم جاروشارژی های برند فیلیپس را بررسی کنم . کیفیت جاروشارژی فیلیپس خوبه یا نه ؟ این نوع جارو شارژی دارای چرخ هایی از نوع لاستیک بوده و میزان قدرت صدای آن به اندازه 80 دسی بل اندازه گیری شده است . جریان هوای این دستگاه حداکثر 800 لیتر در دقیقه اندازه گیری شده است و ظرفیت گرد و غبار آن به اندازه 0.4 لیتر بوده است . این دستگاه مجهز به نازل مکش 180 درجه بوده است که با آن می توان انواع نقاط و سطوح را تمیز کرد .

جاروشارژییکی از بزرگترین تفاوت های این جاروبرقی با سری Athlet طراحی دستی است. بوش این آن را طوری طراحی کرده است که هم به عنوان جاروشارژی ایستاده و هم به صورت دستی (اگر لوله اصلی را جدا کنید) عمل کند. این برای تمیز کردن زمین بسیار راحتتر است. همچنین روی تمام سطوح عملکرد خوبی دارد. این مدل مکش قوی ایجاد می کند و دارای حالت توربو می باشد - اگرچه این باعث کاهش عمر باتری می شود. جاروشارژی نیز به طرز شگفت انگیزی بی صدا است. بزرگترین عیب آن قیمت است. این یک جاروشارژی گران قیمت است. با این حال، اگر به یک جاروشارژی بی سیم با طول عمر بالا نیاز دارید این گزینه بهترین است. قیمت جارو شارژی بوش بسته به نوع آن جارو می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود جارو شارژی متناسب را انتخاب کنید و خریداری نمایید. بوش برند معتبر و با کیفیتی است و قیمت جارو شارژی بوش هر چقدر باشد ارزش دارد.

جارو شارژی شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد جارو آب و خاک شیائومی مدل Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی، ،
نويسنده : عابد